images/saseheskitsa/tmimaygihnhsdiatrofis.jpg

ΘΕΜΑ: ΠΟΙΑ ΓΛΥΚΑ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ

ΘΕΜΑ: ΠΟΙΑ ΓΛΥΚΑ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ

«Μου αρέσουν τα γλυκά και γι’ αυτό δεν μπορώ να κάνω δίαιτα» ή και αντίστροφα: «Θέλω να κάνω δίαιτα, αλλά μου αρέσουν τα γλυκά», είναι δύο εκφράσεις που λέγονται πολύ συχνά από άτομα που τους απασχολεί το σωματικό τους βάρος.

Νηστίσιμο Εκμέκ: Αγιορείτικη συνταγή

Τα γλυκά είναι μια απόλαυση, την οποία δε χρειάζεται κάποιος να στερηθεί λόγω Σαρακοστής. Πολλά, μάλιστα, από τα αγαπημένα μας εδέσματα έχουν μια νηστίσιμη εκδοχή, εξίσου νόστιμη και σε ορισμένες περιπτώσεις αρκετά πιο υγιεινή. Ένα από αυτά είναι και το νηστίσιμο εκμέκ.

10 ΑΠΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ Ο ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ ΣΑΣ

Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΤΩΝ 400 ΘΕΡΜΙΔΩΝ

Κάθε φορά που γευματίζουμε, ο οργανισμός μπορεί να αξιοποιήσει μόνο 400 θερμίδες. Οι υπόλοιπες δεν καίγονται αλλά αποθηκεύονται σαν λίπος. Μπορούμε δηλαδή να παίρνουμε πέντε γεύματα την ημέρα, ένα κάθε τρεις ώρες, από τα οποία κανένα δεν θα ξεπερνάει τις 400 θερμίδες.

ΘΕΜΑ: Συντήρηση Φρούτων και Λαχανικών

Ντομάτες

Μην τις βάζετε στο ψυγείο, διότι το κρύο διασπά την κυτταρική δομή τους και αλλοιώνει την υφή τους. Μελέτες έχουν δείξει ότι δεν αντέχουν σε θερμοκρασίες κάτω 10 βαθμών Κελσίου και ότι ιδανική θερμοκρασία για τη συντήρηση του ψυγείου είναι 4-6 βαθμοί. Όταν ωριμάσουν στον πάγκο ή στο καλάθι της κουζίνας, καταναλώστε τες αμέσως, ειδάλλως καταψύξτε τες για να τις χρησιμοποιήσετε κάποια στιγμή στο μαγείρεμα.