ΓΝΩΡΊΖΩ ΤΑ ΜΟΥΣΕΊΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΟΥ
Ξεκίνησε στο Τμήμα Πολιτισμού το Πρόγραμμα
" ΓΝΩΡΊΖΩ ΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΟΥ".
Πρώτη επίσκεψη, με άριστη ξενάγηση, στο ΝΕΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ.
Παρά το κρύο η συμμετοχή σημαντική των μελών μας, που συνοδευόταν από μέλη των Οικογενειών τους. Η χαρά, η συγκίνηση και η υπερηφάνεια μεγάλη για τους σημαντικούς θησαυρούς της Πατριδας μας. Η επόμενη επίσκεψη στον Αρχαιολογικό χώρο της Ακροπολης την 1 Φεβρουαριου 2026. ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
"Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΜΑΣ ΚΌΒΕΙ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΌΠΙΤΑ ΓΙΑ ΤΟ 2026"

"ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ ΣΤΗΝ ΟΧΡΙΔΑ"
Η Χριστουγεννιάτικη εκδρομή του Συνδέσμου μας στην Οχριδα, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία και οι όποιες δυσκολίες από τα προβλήματα στην εθνική οδό, δεν κατάφεραν να χαλάσουν το κέφι της παρέας των εκδρομέων. Οι τοπικές εκδρομές και οι επισκέψεις εδωσαν τη δυνατότητα σε συνδιασμο με την καλή οργάνωση του ταξιδιωτικού γραφείου, να υπάρχει ικανοποίηση και ευχαρίστηση σε όλους τους Συναδέλφους . Στο Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν το κέφι και ο χορόςβ ανέδειξαν πολλά ταλέντα. Με την υπόσχεση να ξανασυναντηθουν και πάλι σε αλλες παρόμοιες εκδηλώσεις του Συνδέσμου μας γύρισαν ολοι περιχαρεις πισω στην Πατρίδα.
"ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΑ ΜΟΥΣΕΊΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΟΥ"
Ξεκινησε ο 14ος κύκλος του θέματος "Γνωρίζω τα Μουσεία της πατριδας μου. Σε μια καλά οργανωμένη εκδρομή στη Εύβοια, γνωρίσαμε σήμερα 7-12-25 το θαυμάσιο ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ με ξεναγό μας την
κ.ΚΟΥΒΑΤΗ ΜΑΡΙΛΕΝΑ. Η φιλόξενη ΣΤΕΝΗ μας προσφερε τις ομορφιές της και ενα υπέροχο και γευστικότατο γεύμα στο "ΚΙΣΣΟΣ" Τέλος απολαύσαμε τον απογευματινό καφέ μας στην πανέμορφη ΧΑΛΚΊΔΑ.
Πήραμε το δρόμο της επιστροφής με την ευχή να είμαστε ολοι μαζί και στις προσεχείς εκδηλώσεις του Συνδέσμου μας.
"Αντίο Διονύση Σαββόπουλε"

"Με ξύλινα σπαθιά και παγωτό βανίλια"
Είχαμε την χαρά να παραβρεθούμε στην παρουσίαση του βιβλίου του Φίλου, Συναδέλφου και μέλος του Συνδέσμου μας ΣΠΥΡΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ.
Με την αιφνιδιαστική παρουσία μας (Τσιβγούλης - Καμηλαρακης-Μπαιρακταρη) θέλαμε να τον τιμήσουμε και να τον συγχαρούμε για τη σημαντική παρουσία και συμβολή του στον πολιτισμό.
Μέσα σε μια συγκινητική ατμόσφαιρα, με τη συμμετοχή μεγάλου αριθμού φίλων του και με μια καλά οργανωμένη εκδήλωση , έγινε η παρουσίαση του νέου βιβλίου του με θέμα " ΜΕ ΞΎΛΙΝΑ ΣΠΑΘΙΆ ΚΑΙ ΠΑΓΩΤΌ ΒΑΝΊΛΙΑ"
Στον χαιρετισμό του ο Πρόεδρος Γιάννης Τσιβγούλης αναφέρθηκε στη σημαντική δυναμική και αγωνιστικη διαδρομή του ΣΠΥΡΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ κατά την διάρκεια της υπηρεσιας του στη ΔΕΗ, για το ήθος και τον υπέροχο και ανήσυχο χαρακτήρα του, που τον έκαναν να ξεχωρίζει και να αγαπηθεί απο ολους τους Συναδέλφους.
