"ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ"




Τηρώντας το έθιμο ο Σύνδεσμος μας, με κλιμάκιο μελών του ΔΣ(Καμηλαρακης, Σκουρλης,Αθηναιος) , επισκέφθηκε τους Εργαζόμενους στις Βάρδιες και τα συνεργεία. Μαζί με τις ευχές για το Νέο Έτος μοίρασε γλυκίσματα και Βασιλόπιτες. Εκτός από τα ΚΕΕΔ του ΔΕΔΔΗΕ στη ΔΠΑ, τίμησε και τους Συναδέλφους φύλαξης στα κεντρικά γραφεία της ΔΕΗ στη Χαλκοκονδυλη 30, οπως κάνει εδώ και 20 χρόνια . Η υποδοχή ήτανε εγκάρδια και ενθουσίασε ολους τους Συναδέλφους, που κατέγραψαν με έμφαση το ενδιαφέρον του Συνδεσμου.

Αυτές τις Αγιες ημέρες των ΧΡΙΣΤΟΥΓΈΝΝΩΝ στελνουμε από καρδιάς, τις πιο θερμές ΕΥΧΕΣ μας σ'ολους τους Ανεργους, τους Εργαζόμενους, τους Συνταξιούχους και τις Οικογένειες τους.
