images/saseheskitsa/tmimaekpaideuseis.jpg

ΘΕΜΑ: 14 SITES ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΩΡΕΑΝ

ΘΕΜΑ: 14 SITES ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΩΡΕΑΝ

Από τις βασικές αρχές της αστροφυσικής μέχρι μια ξένη γλώσσα, το internet είναι γεμάτο δυνατότητες να σας μάθει νέα πράγματα –αρκεί να κλείσετε αυτά τα βίντεο με πιγκουίνους που χαζεύετε και να του δώσετε μια ευκαιρία. Παρακάτω συγκεντρώσαμε τα πιο χρήσιμα/ όμορφα/ ενδιαφέροντα sites για να μάθετε ό,τι μπορεί να θέλετε να μάθετε, με μηδέν κόπο και μηδέν χρήματα.

ΘΕΜΑ: Πέστε μας τη γνώμη σας για την ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

TMHMA: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: ΧΑΡ. ΡΟΥΧΩΤΑΣ                            

                        

ΠΡΟΣ: ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ

ΘΕΜΑ: Πέστε μας τη γνώμη σας για την ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

Στα πλαίσια υλοποίησης των στόχων του ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ μας για την συνεχή Εκπαίδευση και την Επιμόρφωση των Εργαζομένων, σας καλούμε να μας πείτε τη γνώμη, τις διαπιστώσεις και τις προτάσεις σας εγγράφως στη

Δ/νση:  Σ.Α.Σ Ε.Η.Ε, Μάρνη 33, 10432, Αθήνα

ή στοe-mail:sasehe@yahoo.gr, μέχρι 15 Δεκεμβρίου 2015.

Θα μας βοηθήσετε τα μέγιστα στην πρωτοβουλία μας να απαιτήσουμε τη συνέχιση και την αναβάθμιση της τεχνικής εκπαίδευσης όλων των εργαζομένων του Ομίλου ΔΕΗ.

                                       

                                                 

Σ.Α.Σ Ε.Η.Ε

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ

   1.       Η συμμετοχή στην εκπαίδευση να έχει εθελοντικό χαρακτήρα.

   2.       Να αποσαφηνίζονται οι εκπαιδευτικοί στόχοι και να είναι συνδεδεμένοι με τις υποκειμενικές ανάγκες τους.

   3.       Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα να είναι άψογα οργανωμένο σε όλα τα επίπεδα και σε όλη τη διάρκεια.

   4.       Το περιεχόμενο του προγράμματος να έχει σχέση με τις ανάγκες και τις εμπειρίες των εκπαιδευομένων.

   5.       Εξατομικευμένη προσέγγιση του τρόπου με τον οποίο μαθαίνει καλύτερα κάθε ένα εκπαιδευόμενος.

   6.       Ενθάρρυνση για σταδιακή ενεργητική συμμετοχή στη μαθησιακή διαδικασία ή ομαδική χωρίς να διαταράσσεται η συνοχή της ομάδας.

   7.       Διερεύνηση για τυχόν αντιμετωπιζόμενα εμπόδια στη μάθηση καθώς και εύρεσης τρόπων για την υπέρβασή τους.

   8.       Να διαμορφώνεται μαθησιακό κλίμα που να το χαρακτηρίζει ουσιαστική επικοινωνία – συνεργασιακό πνεύμα και αμοιβαίο σεβασμό.

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 10-7-2014

ΘΕΜΑ : ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ

-               Υλοποιώντας έναν από τους βασικούς όρους της Διακήρυξης Αρχών του Συνδέσμου μας, η οποία αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του Καταστατικού μας, δημιουργήσαμε με στόχο τη μεταλαμπάδευση των γνώσεων και της εμπειρίας που αποκτήσαμε, ένα  ΠΑΡΑΘΥΡΟ  ΓΝΩΣΗΣ .

-               Σε συνεργασία με όλους τους Εργαζόμενους και Συνταξιούχους Εκπαιδευτές, με τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης του ομίλου ΔΕΗ και φίλους Επιστημονικούς συνεργάτες θα παρουσιάζουμε θέματα, που πιστεύουμε θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον σε πολλούς από τα μέλη μας, αλλά και στους επισκέπτες της ιστοσελίδας μας ( www.sasehe.gr ).

-               Αξιοποιώντας σωστά τα στοιχεία διαχείρισης της γνώσης καταγράφουμε όλη την εμπειρία των εκπαιδευτών στελεχών μας προκειμένου να υπάρχει μια ουσιαστική αποτύπωση της τεχνογνωσίας και της εμπειρίας τους για όλες τις επόμενες γενιές.

-               Η στόχευσή μας είναι επίσης να δώσουμε τη δυνατότητα επιμόρφωσης σε εξειδικευμένα και γενικά θέματα. Προσπαθούμε ούτως ώστε στο άμεσο μέλλον να μπορούμε να ανταποκριθούμε στις παρατηρήσεις, προτάσεις, ερωτήσεις σας και να έχετε άμεσα απαντήσεις.

-                Με μεγάλη διακριτικότητα και σεβόμενοι τις αρχές της δεοντολογίας θέλουμε να τονίσουμε ότι η πρωτοβουλία μας αυτή δεν έχει κερδοσκοπικό χαρακτήρα και γι αυτό το δικό μας Παράθυρο Γνώσης θα είναι  ανοιχτό για όλους.

Καλούμε τέλος, σ’ αυτή μας την προσπάθεια όλους τους Συναδέλφους και τους φίλους του Συνδέσμου να συμβάλουν στην βελτιστοποίηση της.

                                         Για τον Σ.Α.Σ  Ε.Η.Ε

 

                   Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                 Ο   Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

 

                 ΤΣΙΒΓΟΥΛΗΣ Ι.                                 ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ Δ.